top of page

SHARE:

Ce-Am Fi dacă Am Fi

Foto: Maftei Maria

Sunt nouă trupe anul acesta la AmFiTeatru VII. Asta înseamnă cam minim șapte oameni în fiecare trupă, deci putem estima că sunt cel puțin 63 de tineri în Memorialul Mihai Eminescu din Ipotești, iar capacitatea mea de a recunoaște fețe este redusă la jumătate. E tare să vezi că trupe pe care le cunoști din alte festivaluri cresc, își iau cu ei noi generații și tot așa se schimbă lumea „de fest” de la ediție la ediție, dar în același timp este relativ terifiant pentru un om din afară. Cum eu și Ivănoiu avem tehnici imbatabile de socializare în masă, am decis să cunoaștem mai bine trupele pe care urmează să le vedem în cadrul festivalului. Cum? Am sâcâit câțiva participanți să se joace cu noi „Ce-am fi dac-am fi” pe trupe, iar rezultatul îl puteți vedea mai jos.

Prima trupă pe care am întrebat-o (sau care a cedat nervos cel mai repede) a fost Drama Club, din Botoșani care joacă azi, de la 15:30 – un fetish? „AmFiFetish”. O melodie? Can’t Stop de la Red Hot Chili Peppers. O băutură? Aqua Carpatica. O scenă dintr-un film sau spectacol? Cadrul final din Django Unchained, când Django bubuie casa.

Următoarea victimă a fost ACT Bacău, care ne-au avertizat că sunt dramatici și că au stroboscop (și) la spectacolul de sâmbătă de la 11. Un fetish – o mușcătură pe gât. O melodie – Little Solider de la Renee. O băutură? Vinul roșu, iar scena aleasă este din The Pianist, când naziștii aruncă un bătrânel în scaun cu rotile de pe balcon (v-am zis că sunt dramatici).

Trupa Yorick din București joacă azi la 5, și-au ales să ne spună că ar fi drogul teatrului dacă trupa lor ar fi un fetish. Și ei sunt periculoși așa că melodia lor este Glory Box de la Portishead și băutura ar fi vodka (vă spun eu, fioroși). Scena aleasă este cea în care craniul lui Yorick apare în Hamlet, hehehe.

Ultima trupă chinuită a fost AS, a liceului Lazăr joacă sâmbătă și li se pare că trupa lor ar fi un nigga twerk și melodia cea mai reprezentativă este invariabil I See Fire de la Ed Sheeran. Dacă AS ar fi o băutură, ar fi Beer Pong și scena aleasă n-o s-o înțelegem până când nu vedem spectacolul lor, Almost Maine (e „chestia din tablou”).

Mai sunt două zile până la finalul festivalului, timp destul ca să apucăm să cunoaștem și celelalte trupe care au reușit să ne scape. Mai multe poze cu atmosfera pe care AmFiEchipa au reușit să o creeze la Botoșani găsiți pe AmFiTeatru.


Specialități 
Recente
Folosește Taguri
Arhivă
bottom of page